Powered By Blogger

donderdag 21 november 2019

Bloghop 21 november

Hallo allemaal,


Het is al weer de 21ste van de maand.
Dat betekent dat we weer gaan bloghoppen.
De dames hebben weer de mooiste creaties gemaakt.




Deze maand echt voor elk wat wils.
Van kabouters tot een schattige baby lijn.
En niet te vergeten de mooie Margriet en de smalle blaadjes.
De dubbele standaard is ook al zo handig.
Die kan echt voor elk model kaart.
Hij kan zelfs gebruikt worden om je kaart op te hangen.

Dit is mijn inspiratie kaartje.



Kijk de kikker een mooi touwtje springen.
Wat hebben ze er plezier in.


De kabouter met de mand vind ik zo leuk.
Die legt alvast een mooie voorraad aan voor de wintermaanden.
Hij heeft zijn mand vol met kooltjes.


Kijk eens naar die knotwilgen ik vind ze zo bijzonder.
Ik heb ze met distress oxide gekleurd.
De stencils van de kabouters heb ik ingekleurd met Tri-Blends.

Vergeten jullie niet om bij alle deelnemende DT-leden langs te gaan.
En een reactie achter te laten.
Zo maak je kans op een leuke prijs.
Wat is jullie favoriet van deze maand als ik vragen mag?
Voor mij is dat een moeilijke keuze.
Maar als ik moet kiezen ga ik voor de knotwilgen.

Het volgende blog wat jullie mogen bezoeken is die van,

Geertje

Zo komen jullie bij alle deelnemende DT-leden.


Ik zet voor jullie de gebruikte materialen op een rijtje;

Sketch Art-Clouds 6002/1244
Kabouters met kikker 6002/1368
Kabouter met mand 6002/1370
Esmee 6002/1383
Knotwilgen 6002/1411
Margriet 6002/1412
Make it happen 6004/0037
Clear Stamp Hello 6410/0497

Niet zichtbare materialen

Flower shaping tools mat 6100/0491
Sticky Picktool 6200/0007
Embossing pennen 4stuks 6200/0023
Embossing riltool/vouwbeen 6200/0026
Handy multitool 6200/0225
Foam pads 1.5 mm 6500/0002
Glue sheets 6500/0034

27 opmerkingen:

  1. Die kaboutertjes zijn superleuk en zo nostalgisch! Heel mooie kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart zo met de kabouters! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig vind ik kabouters en dit is een mooie kaart, ik zoek nog steeds in het bos een paddestoel rood met witte stippen waar een kabouter bij staat hahaha maar kom m niet tegen 😂
    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet hoor.
      En die kabouters hier in huis doen ook niets.
      Ze willen alleen pronken op de kaarten

      Verwijderen
  4. Wat een onwijs tof kaartje laat je zien! Wat een schitterende winterse sfeer zet je neer op je kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kabouters zijn zo schattig!

    Leuk kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik waan me even terug in het boek de kabouters .....super mooi gedaan. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met die kabouters gr Miriamvdzanden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk nu wat een gezellig winters tafereeltje
    De vrolijkheid spat eraf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card! I love the gnomes and the way you colored them! Delightful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat er zoveel te zien is op deze kaart. Echt een hollands tafereeltje. Heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gemaakt! De bomen passen zo goed bij je tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen