Powered By Blogger

zondag 17 november 2019

Opkikker

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een beterschap kaartje gemaakt.
Met de mooie materialen van Joy!Crafts.
Het beertje houd een beterschaps bord vast.
Dit heb ik gesneden uit  Chalk papier en dat heb ik een beetje opgeschuurd.


Het bloementoefje van dichtbij.
Deze heb ik opgebouwd met roll Up Flowers en diverse blaadjes.
Daar tussendoor heb ik ook nog wat klaverblaadjes gestoken.
Deze zijn uit de serie van Jocelijne design.
Ze zitten in de snijstencil set Succes.




Het schattige beertje




Als kleine verrassing,nog een beertje aan de binnenkant verwerkt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Francisca, lief dat beertje en je bloementoef is prachtig. Leuk om ook de binnenkant te decoreren. Hier wordt de ontvanger zeker blij van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi opkikker kaartje Francisca.
    Als je dit ontvangt gaat het gelijk een stuk beter lijkt me.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen