Powered By Blogger

zaterdag 21 maart 2020

Sterkte

Welkom op mijn blog,

Het is al weer 21 Maart.
Tijd om weer te een blog rondje te maken bij alle DT-leden van Joy!Crafts.



Het complete aanbod van de derde collectie kun je terug vinden op deze foto.

Dit is mijn inspiratie kaartje.





Niet een kaartje voor een vrolijke gebeurtenis.
Maar toch vind ik dit soort kaartjes een "mooie" opdracht.
Je kunt zo een persoonlijk kaartje maken.




Ik vind vogels,vlinders en bloemen bij een condoleance kaart passen.
Maar wel in gepaste kleuren.
Dit is heel persoonlijk,pas toe wat jij mooi vind.
Natuurlijk kun je het mooie kader ook alleen gebruiken met een tekst of plaatje erin.



Ik heb de vlinders 4 keer uitgesneden uit grijs papier.
2 stuks heb ik op perkament papier geplakt en daarna uitgeknipt.
Ik heb eerst de vlinders zonder perkament papier op de kaart geplakt.  Doordat je ze alleen in het midden plakt lijken ze weg te vliegen.
Daarop heb ik de 2 andere met permanent papier dus er op geplakt.
Ook alleen in het midden vast geplakt.
De bloem heb ik iets aan gezet met een grijs kleurpotlood.
Met de sterkte stempel maakte ik mijn kaartje af.



Vergeten jullie niet om bij alle deelnemende DT-leden een reactie te plaatsen?
En ook 1 op het blog van Joy!Crafts
Zo maak je kans op een leuke prijs uit de nieuwe collectie.

Het volgende blog wat jullie mogen bezoeken is die van,

Henriƫtte


Ik zet voor jullie allemaal de gebruikte materialen op een rijtje,

Polybesastencil vlinder A6 6002/0898
Bloem en kader 6002/1451
Sketch Art-vlinders 6002/1462
Design papier Farewell 6011/0639
Stempel Sterkte 6410/0463

19 opmerkingen:

  1. zulke kaarten horen er ook bij een mooi en rustige kaart is het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie condoleance kaart Francisca...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een MOOI sterkte kaartje heb je gemaakt met de prachtige vlinders erop Francisca
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je het niet snel nodig hebt.
    Chique sterkte kaart!
    Bedankt voor uitleg van je mooie vlinders.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel.
    Nee dat hoop ik ook niet.
    Maar als ik hem nodig heb,vind ik een zelf gemaakte kaart.
    Wel een mooie gedachte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt. Vlinders op een condoleance kaartje doen me altijd denken aan ons vlindertje die 20 maanden geleden uit ons midden is gevlogen;ons kleindochtertje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty! I love the detail of the butterflies!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze prachtige kaart wordt ik een beetje stil. Heel erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful condolence card! Gorgeous!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Francisca,ook de kleuren heel mooi gekozen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Francisca. Zoiets wordt zeer gewaardeerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle kaart, super vlinders.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een stijlvol kaartje met de vlinders erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig condoleance kaartje! Heel mooi met die vlinders erbij!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen