Powered By Blogger

woensdag 12 augustus 2020

Joy

 Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer mee doen met de bloghop van de 6de collectie van Joy! Crafts.


Wij als design teamleden zijn weer voor jullie aan de slag gegaan met de nieuwe materialen. 

Ik heb gekozen voor een kerst kaart.


Het is een label geworden met daaromheen een mooie verpakking. 

Ik heb alle rode snijstencils met wax bewerkt. 

Een beetje glans vind ik voor een kerst kaart wel leuk. 

Maar bij een vintage kaartje moet het wel een beetje subtiel zijn vind ik. 

Op de voorzijde heb ik de Star Border en de Poinsettia verwerkt. 

Ze zijn zo fijntjes, echt prachtig. 

Schitterend voor elke kerstkaart. 


Deze auto met kerst boom viel mij meteen op. 

Wat een leuk snijstencil vind ik dit.

Als nummerplaat heb ik Joy gekozen, dat vond ik wel toepasselijk. 

En de kleine kerstbomen staan er zo leuk bij. 

Al het design papier is First Snowfall, Deze heeft zulke mooie kleuren. 


Hier zitten ook de leuke tekst en plaatjes bij. 

Willen jullie kans maken op een mooie prijs uit de collectie. 

Laat dan bij iedereen een reactie achter. 

Je hebt de tijd tot 20 Augustus. 

Succes en heel veel plezier met het bewonderen van alle mooie creaties. 

Het volgende blog wat je mag gaan bezoeken is die van,   Henriëtte


Ik zet alle gebruikte materialen op een rijtje, 


Poinsettia 6002/1493

Star Border 6002/1494

Driving home 6002/1505

Christmas Trees 6002/1506

Design papier 6011/0659

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en die auto en boompjes zijn super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Francisca. Die labelmal heb ik ook al gebruikt maar mag hem voorlopig nog niet laten zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ben heel erg benieuwd naar jou label.
      Leuk om elkaar te inspireren

      Verwijderen
  3. Ja, die auto viel mij ook gelijk op in de nieuwe collectie. Echt heel gaaf en hij komt mooi tot zijn recht bij jou.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous. Love those pretty tree die cuts. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie! De poinsettia's zijn zoooooooooooo mooi! En die auto met kerstboom vind ik ook zo leuk!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kerstkaart Francisca
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi label, mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart/label is dit, ik vind dat autootje zo gaaf. Het is een mooi geheel, groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt. Prachtige kleuren en die poinsettia erop is ook heel mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful details! I love the car and the poinsettias!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was hier al maar had nog niet gepost...hij is schitterend gemaakt met de mooie nieuwe spulletjes...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch ook wel weer heel leuk deze ddbd mal zeker met die auto en boompjes. Super mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt. Even iets anders dan een standaard maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous card, I love it, your design looks fantastic!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a lovely shaped card with so much detail. Loving the vintage style and perfect colour combo for the season x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De mallen zijn weer super en wat een kleuren combinatie heb je gebruikt. Echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen